marți, 19 iulie 2016

- Mama

... pot sa ma duc sa duc gunoiul?
- Nu! Nu ducem gunoiul luni!
- Dar miroase...
- Ce miroase draga? Sunt doar cativa samburi de caise si de prune in el... Ai pus tu ceva ce miroase?
- Nu. Atunci ma duc sa iau paine.
Inutil sa va spun ca aveam ochii cat cepele de mirare.
- Ti-e foame? Nu mai e paine de aseara?
- Ba da. Dar ma duc sa iau pentru voi.

Hm... asta a fost dialogul cu fiica mea luni dimineata. Ma rog, dimineata, pe la 12, cand s-a trezit ea.
Eram toata o uimire pentru ca fiica mea nu s-a dus niciodata sa ia paine (nici macar amenintata de mine sau de posibilitatea de a ramane nemancata), iar despre dus gunoiul... m-am mirat ca stie unde este gunoiul in casa noastra...Nu a avut niciodata nici cea mai mica legatura cu gunoiul... Tot ce are ea de aruncat lasa pe masa din bucatarie si arunc eu...
Iar sa o scoti din casa, daca nu are ea un interes (a se citi "intalniri cu prieteni" sau "cumparaturi" pentru ea, si nici atunci tot timpul... de cate ori nu m-am dus eu sa-i cumpar cate ceva ca sambata are un majorat...) ... nici poveste...

Nu-mi reveneam.
Auzisem eu ca isi schimba comportamentul undeva pe la optsprezece ani, dar chiar asa... si brusc? Deci exista speranta! Rugamintile mi-au fost ascultate! Multumesc Doamne ca am trecut cu bine de perioada aceasta absolut critica de pubertate-maturizare-cautare... nici nu mai stiu unde s-o incadrez. Eram in culmea fericirii.

Insa am revenit cu picioarele pe pamant rapid.
Trebuia sa iasa putin ca sa mai "plimbe" un "ou de doi kilometri" din care va iesi un pokemon. Si era nerabdatoare sa vada ce (nou) pokemon va avea.

Dar tot este bine.
Nu credeam ca ma voi bucura de existenta unui joc, dar uite ca o fac. Un joc  in stare sa te puna sa iesi afara, sa mergi, chiar daca doar cu ochii in telefon, dar sa faci miscare mi se pare un lucru tare bun.
Astept cu interes un joc in stare sa te faca sa nu mai mananci dulciuri, care sa te faca sa nu mai bei sucuri din comert, un joc in stare sa-ti spuna ca ai greutatea prea mare si sa te determine sa iei masuri.
Hai ca incepe sa-mi placa tehnologia asta, noua :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu