miercuri, 31 decembrie 2014

Multumesc

...
Multumesc e tot ce-mi vine-n minte acum ...

Am vrut sa scriu si eu ultima postare de anul acesta, dar nu am alta idee, decat MULTUMESC...

Asa ca scriu cu multumesc:
Multumesc, in primul rand, pentru ca am fost sanatosi cu totii.
Apoi multumesc pentru ca fiica mea este fiica mea
(cine are fata de 16 ani cred ca ma intelege perfect...  Eu multumesc pentru ca fiica mea si-a dorit de Craciun 25 de carti,
multumesc pentru ca cea mai mare distractie a ei acum este sa fie printre animale, iar daca acele animale sunt cai, e si mai bine (primele trei zile de vacanta si le-a petrecut la un centru de cai abandonati, ingrijind caii)

Multumesc pentru ca anul acesta toate au mers bine.




Multumesc pentru ca, in sfarsit, visul meu de a avea curtea mea s-a implinit

Si, mai multumesc, pentru ca il avem pe Rocky (pe care, sincer, nu mi-l doream, dar fara care acum nu mai pot sta :) )


 Multumesc, asadar, pentru tot si pentru toate, si ma rog ca si anul care vine sa fie cel putin la fel de darnic (nu mai vreau alta curte si alt Rocky :) asta nu, dar doresc iarasi mere, pere, si prune, doresc rosii si ardei si castraveti, doresc iarba cosita proaspat, doresc seara calduroasa de vara in livada, citind o carte, doresc foc in soba spre toamna, doresc supa buna facuta de mama din gaina crescuta de ea si doresc salata de vinete coapte in jarul facut de tata... doresc sa povestesc cu sotul meu la o ceasca de cafea cu lapte, doresc s-o vad pe fiica mea devenind ce-si doreste...Si, mai ales, doresc sa fim sanatosi sa ne bucuram unii de altii.)

Asadar un ultim "multumesc" pentru tot, in anul asta si o privire plina de speranta pentru anul ce vine.

La multi ani!

15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. La multi ani, Iuliana. Voi ati fost pentru mine indemnul "poti, daca vrei". Asadar, va multumesc!

      Ștergere
  2. Si noi iti multumi Ana-Maria ca impartasesti cu noi din experientele tale!
    Sa ai un An Nou asa cum iti doresti!

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, vad ca asta am uitat sa scriu: multumesc si voua, celor care ati scris pe bloguri experientele voastre. Nu aveti idee cat am invatat de la voi, cate idei mi-ati dat, cat m-ati ajutat cu sfaturile voastre. Asadar inca un MULTUMESC!
      La multi ani!

      Ștergere
  3. La multi ani ! si ce-ti doresti sa ti se implineasca :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos. Si voua sa vi se implineasca toate visele. Si sa fiti sanatosi.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Un An Nou cu multa sanatate si implinirea dorintelor de mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos.
    Un an cu realizari si voua. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va dea Dumnezeu tot ceea ce va doriti atunci!

    RăspundețiȘtergere
  8. LA MULTI ANI!UN AN ASA CUM VI-L DORITI!MIRELA

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!
    Imi place poza cu Ana mica pe cal inconjurata de zapada. Dincolo de lucrurile materiale realizate cred ca felul in care va cresteti copilul este cea mai mare realizare. Felicitari!
    Va doresc un an bun, cu sanatate, cu spor in tot ce va doriti.
    Va imbratisez cu drag,
    Ella

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza cu multa zapada e facuta de Sfantul Stefan. Asta a fost cadoul pentru sotul meu de ziua numelui: trei zile la cai :) . Si lui tare i-a placut :)
      Multumim pentru gandurile frumoase. Facem tot ce putem ca Ana Maria sa devina OM cu O mare. Probabil ca multi parinti fac asta... Problema e ca multi copii care ajung Oameni mari... pleaca in alta tara...
      Un an minunat va dorim si noi. Tot ce va doriti si multa sanatate!

      Ștergere