luni, 9 iunie 2014

Nu am fost

... la tara week-end-ul trecut...
Probleme "stringente" ale copilului ne-au tinut acasa...
Bine, de cateva ori era sa ma urc in masina sa dau o fuga pana acolo (daca ar fi fost un pic mai aproape...).

Dar cu gandul numai acolo am stat...
Sunt tare curioasa cum mai arata gradina de legume. Ma tot intreb daca au mai inflorit florile mele...
Si mi-e tare, tare-tare, dor de cateloi.

Desi am luat hotararea ca ma opresc din achizitia florilor anul acesta, pentru ca oricum totul, probabil, va fi reorganizat in gradinile de flori, si pentru ca tot incerc sa gasesc solutii sa poata convietui, macar ca-de-cat, florile mele cu buruienile si cu catelul... tot am mai cumparat ceva: gazania.
 

Cu o poza cam ca cea de sus a venit copilul, dintr-o tabara. Eu am crezut muuult timp ca era o floare de plastic, prin cabana, pozata de copil. Cand, intr-o discutie mi-a spus ca nu, ca oamenii aia o udau, nu mi-a venit sa cred. Apoi am vazut si eu in parcuri si mi-au placut teribil.
Asa ca acum am facut o exceptie (oare a cata ....) de la hotarerea de a nu mai cumpara flori si acestea patru asteapta cuminti, pe balcon, week-end-ul viitor, ca sa se duca acasa la ele




Sper sa scape cu bine si de Rocky si sper ca la anu', din semintele lor, sa am mai multe... (am pus si eu seminte, dar cine stie ce s-a intamplat cu ele....)

4 comentarii:

  1. Exceptiile devin reguli, stai linistita...Nu stiu pe nimeni sa se poata abtine, cel putin cativa ani, la inceput...cativa, asa, vreo douazeci, treizeci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta ma tem... :))
      Desi as avea pretentii de la mine, pentru ca am mai "populat" pana acum cu flori o gradina (a soacrei mele) si am experienta mutarii si ras-mutarii plantelor....

      Ștergere
  2. Eu, primavara, fac rasad de gazanie din seminte cumparate.
    Si mie imi plac mult, par floarea-soarelui in miniatura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La anu' voi face si eu, sigur.
      Anul asta habar nu am avut ce-a fost cu mine... atatea erau de facut, prima data... Cam jumatate din semintele cumparate au ramas neplantate... Pentru la anu' cand voi sti mai bine cu ce se mananca gradinaritul probabil ca ma voi organiza mai eficient :))

      Ștergere