marți, 25 martie 2014

Sunt Gradinar!

Unul mini, ce-i drept, dar sunt.



In stanga am rasadurile asa cum aratau ele in 17 martie si jos asa cum arata ele azi.
Parca se observa o diferenta :)


Cel mai mare ardei se prezinta asa 
Vinetele arata foarte bine si au nevoie disperata sa fie transplantate, dar eu nu mai am timp (si daca as avea timp, cred ca n-as avea nervi)
Aici am niste ardei iuti mai multe "modele" (si ei vor cu disperare sa fie mutati)
Si o rosioara in prim-plan

Mi-s atat de dragi...

5 comentarii:

  1. Rasadurile arata foarte bine. Nici nu sunt inaltate prea tare spre lumina... E bine de tot. Bravo!
    In toate paharele, dar mai ales la rosii, poti sa completezi cu pamant pana la primul rand de frunze. Le ajuti sa-si faca radacini suplimentare, ceea ce va duce la plante mai viguroase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atentie, radacinilor nu le prieste in ghivece transparente! Exista o singura exceptie: orhideele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, nici nu-ti dai seama ce ma bucur ca spui ca rasadurile mele sunt ok. Multumesc tare mult, aveam nevoie de incurajari :)
    Asa am sa si fac la rosii. De aceea am pus pamant mai putin la plantarea semintei, ca mai apoi sa completez, ca citisem ca le face bine.
    Nelucraciun, am citit ca nu le plac paharele transparente... La ardei am rezolvat problema, ca paharul transparent l-am bagat intr-un pahar alb. Dar la rosii... ce sa fac daca nu am gasit decat pahare de bere transparente... Sper sa nu se supere prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita, eu am transparente de 4 ani si totul a fost OK.

    RăspundețiȘtergere