miercuri, 26 februarie 2014

Rasadul meu de vinete

Pe 10 februarie am plantat niste seminte de vinete. Dupa 5 zile au incoltit doua si apoi in fiecare zi cate una, cate doua, astfel ca astazi sunt rasarite cam 70 de plantute. Chiar si ieri au mai incoltit doua.
Si se pare ca iubirea (ca tot suntem in luna iubirii), iubirea dintre noi, deci, e reciproca :)
Si astazi, una din caserole (cea in care au iesit cele mai multe plante) arata asa:
(nu-mi dau seama daca sunt prea inalte sau asa ar trebui sa fie... am sa vad eu. Oricum, planul B este ca pe 25 martie intr-un mare magazin cu plante se va desfasura "targul de rasaduri".)

In alta oridine de idei:
Semintele de ardei tac malc, nu a rasait niciuna.
Si tot sambata am semanat si semintele de fragute (rosii si galbene), direct de pamant, fara sa le mai acopar. Si astazi cateva seminte (parca) au inceput sa faca radacinute. Asteptam.

2 comentarii:

  1. Ardeii sunt cei mai puturosi. Lor le trebuie cel mai mult timp ca sa rasara. In plus sunt si delicati si sensibili la repicare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am constatat asta, pe pielea mea.
    Dar acum ma pot lauda cu 30 si ceva de paharute cu ardei!

    RăspundețiȘtergere