luni, 10 februarie 2014

Nerabdare

Cat as incerca sa ma temperez, nu pot. Analizez cutia de seminte zilnic (acum s-au strans deja 103 plicuri), mai citesc pe diferite bloguri "cum se fac rasaduri de..." iar imi fac planuri, incerc sa realizez ca e inceputul lui februarie si ca semintele ar trebui puse la inceputul lui martie...Dar tot ma mananca palmele.
Asa ca, citind eu ca rasadurile de vinete cresc greu, am decis sa pun o parte din seminte acum (restul peste doua saptamani, zic eu acum, dar nu cred ca mai apuca ele doua saptamani in plicuri... )
Si am purces la treaba: am gaurit caserolele, am luat punga de pamant, am mai citit o data despre aceste rasaduri si m-am apucat de plantat. Asa cum ma cunosc, nu am respectat nimic din ce am citit si cred ca le-am pus cam dese, dar incercarea moarte n-are si cum inveti mai bine decat din propriile greseli.
Aici am prima caserola (la care am incercat sa respect indicatiile de pe un blog)
Si aici am toate patru caserolele, etichetate si asezate pe pervaz, langa radio, sa aiba si muzica :))

Si acum sunt hotarata sa astept.
Aproape doua saptamani am asteptat si de cand am plantat gherghinele pana am plantat (de incercare, fireste, pentru ca altfel stiu ca-i prea devreme) niste seminte de muscate zonale.
Deci muscate, plantate in 06.02.2014
Au iesit cam jumatate din cate am pus... mai asteptam putin...

Iar gherhinele mele cred ca s-au etiolat
De doua zile stau pe balcon, unde e mai rece decat in camere (cu toate ca am si acolo un calorifer), iar azi au stat toata ziua cu geamul deschis si mi se pare ca s-au inaltat si mai rau.

Cam atat.
Acum mor de nerabdare sa rasara vinetele :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu